Евдокия Манева ДСБ: В рибния бранш има конфликт на интереси

ДСБ настоява прокуратурата и комисията по анти-корупция да потърсят отговорност от министъра на околната среда и водите Джевдет Чакъров, заради съзнателен отказ за издаване на разрешение за водоползване на утвърдени фирми от рибния бранш. Това каза депутатът от ДСБ Евдокия Манева, предаде парламентарният репортер на БГНЕС.

Според нея са отказвани разрешения на утвърдени фирми, а са давани на фирми, които нямат абсолютно никаква дейност. Най-скандален е случаят с “Салвениус ареа фиш” от Доспат, която е най-голямото предприятие за отглеждане на риба, каза Манева. На тази фирма е било отказано разрешение, дори след като съдът е задължил МОСВ да издаде такова. В същото време е дадено разрешение на фирмата “Лейк- фиш”, която е на Любка Качакова и това е ясен конфликт на интереси, тъй като Качакова отговаря за управлението на водите в МОСВ, обясни Манева. Тя посочи, че над 10 пъти е поставян въпросът пред Министерството за съзнателното разбиване на рибния бранш в страната, за толерирането на фирми на ДПС и за изваждането на български фирми от сектора. Според Манева има огромен интерес от ДПС, към бизнес базиран на природни ресурси. Пример за това бил бизнесът с минерална вода

Споделяне: 

Facebook

Последни Новини

Любен Иванов: Общините трябва да са двигателят, основата,...
На 12 септември на последното си редовно заседание за този мандат, Общински съвет Видин...
Радан Кънев: Австрия и Нидерландия нарушават задълженията си...
Популизмът на австрийското правителство много вреди, допълни евродепутатът Австрия и Нидерландия с упорития си...
Атанас Атанасов: Българското контраразузнаване е проспало шпионската дейност...
Много внимателно сме обсъдили цялата ситуация, не сме подходили безотговорно и тук въпросът е...
В Деня на София, 17 септември, Коалиция ПП-ДБ...
“В Деня на София, празникът на града, който обичаме се регистрираме за местните избори...
Грети Стефанова: Бюджетът е огледало, София расте, но...
Гласувах против бюджета на София, защото той е огледало на работата на един общински...